اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۰۴۵۴

بازی ما با استقلال شش امتیازی است

بازی ما با استقلال شش امتیازی است
بازیکن تیم ذوب‌آهن گفت:‌ مقابل حریف هندی بازی کمی گره خورده بود اما خوشحالم که بردیم و به مرحله گروهی رسیدیم.
۱۳:۲۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

مهدی رجب‌زاده درباره پیروزی ذوب‌آهن مقابل حریف هندی گفت: قبل از هر چیز از مسئولان باشگاه و همه کسانی که حتی عضو باشگاه ما نبودند اما کمک کردند تا ورزشگاه فولادشهر دوماهه آمده شود تشکر می‌کنم. همچنین از آقای آذری و سایر دوستانی که کمک کرده‌اند باید قدردانی کرد. درباره بازی هم باید بگویم که ما می‌دانستیم حریف هندی بسته بازی می‌کند و این مسئله کاملاً‌ مشخص بود. آنها می‌خواستند کار را به دقایق پایانی بکشانند و روی ضربات ایستگاهی یا ضد حمله به ما گل بزنند. البته ما خیلی زمان خوبی به این تیم گل زدیم. اما روی غافلگیری و روی یک ضد حمله دروازه ما باز شد. بعد از آن هم چندین موقعیت داشتیم که متأسفانه به گل نرسیدیم.

بازیکن تیم ذوب‌آهن  خاطرنشان کرد: آنها از همان ابتدای بازی به دفاع کردن روی آورده بودند و این مسئله کاملاً در نوع بازی آنها مشخص بود. آنها همگی در محوطه شش قدم و هجده قدم خودشان جمع شده بودند و فقط دفاع می‌کردند.

وی در مورد اینکه قلعه‌نویی گفته بود سیستم تیم هندی ۱۰-۱ بوده است، افزود: به هر حال وقتی یک تیمی می‌داند از نظر فوتبالی زورش به یک تیم دیگر نمی‌رسد به دفاع می‌رود و به خصوص که در بازی‌های حذفی دفاع می‌کنند تا کار به دقایق پایانی برسد و روی ضد حملات اینگونه به گل برسند. دیدید که بعد از اینکه گل دوم را زدیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و حتی گل سوم را هم زدیم.برای ما مهم این بود که از این مرحله صعود کنیم هرچند که بازی گره خورده بود. اما امیدوارم در مرحله گروهی نتایج خوبی بگیریم تا دل مردم اصفهان و ایران را شاد کنیم. همچنین جا دارد که از هوادارانی که در این سرما ما را تشویق کردند تشکر کنم. جا دارد که اهالی رسانه، خبرنگاران و عکاسان هم که بازی ما را پوشش دادند قدردانی کنم.

رجب‌زاده درباره دیدار ذوب‌آهن مقابل استقلال هم گفت: شاهد هستیم که استقلال نتایج خوبی گرفته و آرام‌ آرام خودش را در جدول بالا می‌کشد. الان دعوا برای دوم شدن است و بازی ما با استقلال بسیار مهم خواهد بود. این بازی امتیازی دارد که برای هر دو تیم بسیار مهم است. ما می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم اما خوشبختانه در فولادشهر به مصاف حریف برویم. امیدوارم برنده از بازی بیرون بیاییم تا این بازی شش امتیازی را در نهایت به سود خودمان به پایان برسانیم.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین